جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Fri 17 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
سرخط اخبار یکشنبه ۱۵ فروردین ۱۳۹۵ ، ساعت ۱۳:۵۰:۴۸

دریادار سیاری:
تحریم ها تاثیری در توان نیروی دریایی ایران ندارد

باشگاه خبری فراساحل: فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: تحریم‌ها تاثیری در توان اجرای برنامه‌های نیروی دریایی ندارد. به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به نقل از نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، امیردریادار حبیب الله سیاری داشت: بدون توجه به تحریم‌ها، برنامه‌های نیروی دریایی براساس نیازمندی برای دفاع از مرزهای آبی کشور اجرا می‌شود. وی ادامه داد: نداجا برای انجام رزمایش و جهت بالا بردن قدرت دفاعی خود توجهی به حرف و سخن کسی ندارد و در راستای اجرای تدابیر فرمانده معظم کل قوا اقدام می‌کند. فرمانده نداجا با اشاره به اینکه نیروی دریایی ثابت کرده تحت تاثیر تحریم‌ها قرار نمی‌گیرد، اضافه کرد: با وجود تحریم‌ها بزرگترین پیشرفت‌ها بدست آمد و اگر همه امکانات کشورهای مخالف نظام جمهوری اسلامی برای جلوگیری از پیشرفت کار و برنامه‌های این نیرو جمع شود؛ راه به جایی نخواهد برد. امیردریا دارسیاری خاطرنشان کرد: با اقتدار مسیر ساخت وساز و تعمیرات تجهیزات نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران ادامه می‌یابد و ساخت ناوشکن جمهوری اسلامی ایران جماران و دماوند و سهند از نمونه کارهایی است که در زیر تحریم انجام شده است.


وی به بازگشت ناوگروه سی و هشتم نداجا از ماموریت آب‌های آزاد و بین‌المللی اشاره و اظهارکرد: از ویژگی‌های خاص این ناوگروه عبور از خط استوا، حضور در نیم کره جنوبی، بازدید از بندر دارالسلام کشور تانزانیا به منظور ارسال پیام صلح و دوستی نظام جمهوری اسلامی به سایر کشورها بوده است. فرمانده نداجا ابراز داشت: از ویژگی‌های دیگر این ناوگروه حضور در خلیج عدن، تنگه باب‌المندب، دریای سرخ و مبارزه با پدیده شوم دزدی دریایی است که موجب شده کشتی‌های تجاری و نفتکش‌های کشور با اقتدار از منطقه عبور کنند. فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد: دانشجویان در این ناوگروه حدود 80 روز در آب‌های اقیانوسی و آزاد دریانوردی می‌کنند که این موجب ورزیدگی بیشتر آنها می‌شود. فرمانده نیروی دریایی ارتش یادآورشد: ناوگروه سی و نهم شامل ناوشکن جمهوری اسلامی ایران الوند بود با حرکت به سمت خلیج بنگال در مراسم سالگرد استقلال کشور هندوستان شرکت کرد و قبل از ناوگروه سی و هشتم بازگشت. امیر سیاری برنامه های سال 95 این نیرو را شامل افزایش اقتدار دریایی به عنوان مظهر اقتدار مردم در دریاها و توسعه سواحل مکران عنوان کرد.



  کد خبر : 1397
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :